قطب رباتیک چهارمحال و بختیاری در کشور رتبه برتر را کسب کرد 

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه اول رباتیک این استان در بین قطب‌های کشوری این رشته خبر داد.   
کد خبر: ۱۴۳۸۷۵۳

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، پژمان خلفیان از کسب رتبه اول کشوری رباتیک چهارمحال و بختیاری در بین قطب‌های استانی این رشته خبر داد و گفت: در ارزیابی وزارتی استان ما به همت اسماعیل خاکسار رتبه یک کشوری و همچنین در قطب گیاهان دارویی با تلاش بنفشه میرزاییان رتبه سوم را کسب کرد.

 

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دبیران استان، در قطب‌های مختلف کشوری، فعالیت‌های قابل توجهی دارند، افزود: در ارزیابی وزارتی قطب‌های استانی در کل کشور، قطب رباتیک، قطب گیاهان دارویی، قطب سلول‌های بنیادی و قطب کد‌نویسی استان خوش درخشیدند.

 

خلفیان افزود: در قطب سلول‌های بنیادی با تلاش تورج مرادیان رتبه هشت کشوری و در قطب کد‌نویسی با تلاش محمد‌رضا سلیمی رتبه ۹ را کسب کردیم که پژوهش‌سراهای استان نقش مهمی در این زمینه داشته‌اند.

 

خلفیان خاطرنشان کرد: در آثار دانش‌آموزی چهارمین دوره جشنواره علمی پژوهشی نیز در رشته کد‌نویسی ۲ دانش‌آموز در رشته رباتیک، ۲ دانش‌آموز در رشته فناوری فضایی و همچنین در رشته زیست‌فناوری یک دانش‌آموز حائز کسب تاییدیه‌های علمی کشوری شدند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها